12.2.10

Home alone

Frida, min flickvän, hat lämnat ön. Hon har åkt till Eskilstuna av alla ställen.
Go figure.
Det innebär att the Wallstedt boys är själva. Det kan gå lite hur som helst.
Jag har precis dragit fram lekhagen framför tvn.

Det är ingen dålig timing att OS drar igång.

Förresten. Är det bara jag som inte gillar David Fjäll på SVT Sport?

Volleybollproffset var här alldeles nyss. Han sprang in, snodde åt sig en skjorta.
"Jag ska på middag" var hans ursäkt sen försvann han som en avlöning.

Undra när jag får se min Abercrombie skjorta med "muscle fit" modell (sant, faktiskt) igen? Om han är som jag kan det ta något år...

Uppdatering kommer.
Nu sticker Viktor upp huvudet över kanten på lekhagen.
Livets mening kallar på uppmärksamheten. Då kommer man.

Stay fresh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar