7.4.11

Hur ska det gå till?

Hur ska man hinna med det här med bloggar och twitter (jo, jag har startat upp min twitter igen. För typ tionde gången).

Idag borde jag ha hunnit. Ledig och med Viktor på dagis hela förmiddagen. Men det blev istället en väntan på lunch med Tuva i famnen och Top Gear på tvn. För Övrigt kanske den bästa kombon någonsin.

Sen blev det promenad, fika hos Morsan, bilåkning med Viktor, middag och nu ligger man här i Viktors säng och ska sova, skyldigt tryckandes på telefonen så man får iväg det där jäkla inlägget.
Vilken lycka att få blogga...

Nej, jag måste upprätta någon form av bloggtid. Kan bli intressant hur resten av familjen tar emot det.
Återstår att se.

Nu ska jag sova. Bredvid Viktor - det är härligt på riktigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar